Teemme kokemuksestasi yksilöllisen
Asiakaspalvelu

Ilmoita palautuksesta/reklamaatiosta

Hupsista, joskus asiat eivät mene aivan suunnitelmien mukaan! Mutta ei hätää, sillä me autamme sinua. Tältä sivulta löydät tietoa siitä, kuinka voit lähettää takaisin tuotteet, joita et enää halua, kuinka reklamoit rikkinäisiä tuotteita ja miten toimit, jos tilauksesi ei ole muulla tavoin onnistunut.

  1. Voit rekisteröidä palautuksen syöttämällä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi yläpuolella olevaan osioon tai napsauttamalla palautuksen (vieritä alaspäin saadaksesi tietoa suurikokoisen tuotteen palauttamisesta). Sieltä voit myös ostaa palautusosoitekortin joka maksaa 5,90 €. Jos olet valinnut laskulla maksamisen, muista ottaa yhteyttä Klarnaan ilmoittaaksesi palautuksestasi, jolloin lasku keskeytyy ja vältyt muistutusmaksulta.
  2. Voit palauttaa tuotteita eri tilauksista samassa paketissa. Aloita rekisteröimällä 2 erilaista tapahtumaa täällä  (vastaavilla tilausnumeroilla) ja valitse, että ostat ainoastaan yhden palautusosoitekortin. Pakkaa sitten tuotteet yhteen pakettiin. Tulosta molempien tilausten kuitit ja laita ne pakettiin. Kiinnitä palautuslappu paketin päälle ja toimita se Bringille/Postille, ja käsittelemme molemmat palautukset kun paketti saapuu varastollemme.
  3. Pakkaa tuote tai tuotteet, jotka haluat lähettää takaisin, lisää mukaan palautussivultamme saamasi palautuskuitti ja kiinnitä palautusosoitekortti paketin päälle. Toimita paketti Bringin/Postin toimipaikkaan, ja se lähetetään varastollemme.
  4. Käsittelemme palautuksen ja hyvitämme rahat 14 päivän kuluessa. Jos valitsit maksamisen laskulla, Klarna lähettää päivitetyn laskun (joka vaihtoehtoisesti mitätöidään, jos lähetit koko tilauksesi takaisin). Jos olet jo maksanut ostoksen, rahat palautetaan sinulle 1-3 päivän kuluessa päivitetyn laskun lähettämisestä. 

Mikäli et ole rekisteröinyt palautusta palautussivullamme, voit ladata palautuslomakkeen, jonka liität pakettiin yhdessä takaisin lähettämiesi tuotteiden kanssa. Voit ladata lomakkeen tästä ->Palautuslomake<- 

Palvelumaksuja, kuten toimitus, pikakäsittely, lahjapaketointi ja onnittelukortit, ei palauteta. Nämä palvelut on suoritettu, kun ne on toimitettu, mikä sisältää paketin lähettämisen varastoltamme ja sen valmistelun toiveidesi mukaan.

Tärkeää tietoa suurikokoisten tuotteiden palauttamisesta

Suurikokoisten tuotteiden avokaupassa (tuotteet, jotka ovat suurempia/painavampia kuin standardikokoiseen pakettiin mahtuu, esim. aikuisten kylpyamme) olet asiakkaana vastuussa palautuksen varaamisesta ja siihen liittyvistä kuluista. Normaali palautusosoitekorttimme, jonka voi ostaa palautussivultamme, ei siis koske suurikokoisia tuotteita.

Jos sinulla on kysyttävää suurikokoisten tuotteiden palautuksista, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua ja ohjeita.

Huomioi! Palauttaessasi tuotteen Outlust Kattoteltta autoon, ota yhteyttä asiakaspalveluun varataksesi noudon DHL:ltä.

 

Autamme sinua tietysti reklamoidessasi tuotteita, jotka ovat jollain tavalla viallisia. Sinulla on aina 2 vuoden takuu ja 3 vuoden reklamaatio-oikeus kaikille tuotteille, poislukien elintarvikkeet ja akut. Siirry palautussivullemme ja täytä tarkemmat tiedot, niin autamme sinua. Jotta voisimme käsitellä asiasi mahdollisimman sujuvasti, arvostamme jos lähetät kuvia mukana.

Puuttuva tuote tai väärin toimitettu tuote

Puuttuuko tilauksestasi jotain tai oletko saanut tuotteen, jota et ole tilannut? Ota yhteyttä, niin hoidamme asian. Täytä tarkemmat tiedot täällä

Lain mukaan tuote on reklamoitava niin sanotusti "kohtuullisen ajan" kuluessa vian havaitsemisesta. Suosittelemme aina reklamoimaan viallisesta tuotteesta mahdollisimman pian.

Usein kysyttyä

 

Ilmainen toimitus yli 60€
Ilmainen toimitus yli 60 € tilauksille

Koskee perus toimitustapaa

Toimitus
2-4 päivän toimitus

Toimitusaika riippuu valitsemastasi toimitustavasta

Palautusoikeus
90 päivän palautusoikeus

Ja 2 vuoden takuu kaikille tuotteille

tapu

Mitä ystävämme (te asiakkaat) sanovat Coolstuffista

4,6 / 5 tähteä
338 arvosanaa
Marina K
Vahvistettu asiakas

Kaikki sujui hyvin

Satu L
Vahvistettu asiakas

Tuotteessa ongelma, mutta asiakaspalvelu toimii.

Kati M
Vahvistettu asiakas

Loistava

Elina S
Vahvistettu asiakas

Nopea toimitus

Kati M
Vahvistettu asiakas

Nopea toimitus kaikille tuotteille

Liisa P
Vahvistettu asiakas

Todella nopea toimitus, kaikki tavarat hyvässä kunnossa!

Mika S
Vahvistettu asiakas

Tuotteen palautus sujui ongelmitta.

Hannele A
Vahvistettu asiakas

Toimitus oli todella pikaista.

Aliisa M
Vahvistettu asiakas

Nopea toimitus ja hyvät tuotteet!

Paula S
Vahvistettu asiakas

Kaikki meni hyvin.

Stand with Ukraine Hashtag